کافه تدبیر

0 %
محمود مزینانی
مترجم و پژوهشگر حوزه های مدیریت
و مشاوره مدیریت
حوزه های پژوهشی
  • امور مالی و بانکی
  • مدیریت منابع انسانی
  • استراتژی
  • بازاریابی

بلاگ

بازاریابی عاشقی است، چرا؟
11 مهر 1401 / بازاریابی
بازاریابی عاشقی است، چرا؟

قرین کردن عاشقی و بازاریابی ، شاید اغراق زمخت و تعبیر نامأنوسی باشد ؛ کسی که قرار است کالائی را…

کسب و کار خانوادگی؛ جاده یک‌طرفه
26 شهریور 1401 / دسته‌بندی نشده
کسب و کار خانوادگی؛ جاده یک‌طرفه

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ دنیا از جمعی خانوادگی شکل گرفته‌اند؛ نام‌هایی مانند بوش، والتون (وال مارت)، کوانت (بی‌ام‌دبلیو)…

شکستن کشتی برای ساختن قایق خود
29 مرداد 1401 / دسته‌بندی نشده
شکستن کشتی برای ساختن قایق خود

محمود مزینانی mzfttd@gmail.com چه اتفاقی رخ می‌دهد که بعضا افراد و واحدهای فرعی، اقدام به شکستن کشتی برای ساختن قایق…

شنونده شکیبایی نباشید
29 مرداد 1401 / دسته‌بندی نشده
شنونده شکیبایی نباشید

نویسنده: محمود مزيناني mzfttd@gmail.com بعضا با اطمینان مهارت هسته‌ای مدیران آینده را مهارت گوش دادن معرفی می‌کنند؛ البته اهمیت آن…

جایگاه مشاوران مدیریت و فناوری در صنعت بانکی
11 مرداد 1401 / دسته‌بندی نشده
جایگاه مشاوران مدیریت و فناوری در صنعت بانکی

محمود مزینانی، تحلیلگر مدیریت و بانکداری / آغاز مشاوره، همان آغاز استفاده از افراد خردمند است ولی در مفهوم امروزی، این حرفه…

اهمیت جلب همراهی کارکنان در حمایت از برند بانک
8 تیر 1401 / بانک و مالی
اهمیت جلب همراهی کارکنان در حمایت از برند بانک

این یادداشت به موضوع اهمیت جلب همراهی کارکنان در حمایت و پشتیبانی از برند تجاری می‌پردازد. در بخش اول، مروری…

1 3 4 5 6 7 9